Franturi

Buna , cititorii mei inexistenti  ! Impropriu spus la aceasta ora tarzie in noapte .
Am tot insirat randuri in gand de vreo ora , uitandu-ma in gol la lumina rosiatica a intrerupatorului din camera  , in speranta ca aici am sa le redau cu o acuratete impecabila dar acum imi mai amintesc doar franturi din toate acele idei insa ideea principala este ca sunt fericita .
De un timp ma trezescca de obicei  devreme si ma uit inevitabil in oglinda din capatul holului aprins de rozul ce-l imbraca si-mi spun " Sunt frumoasa !" , pentru prima data dupa prea mult timp cele 5 kilogramele in plus nu sunt un semn de uratenie ci imi dau acea unicitate dupa care toti tanjim din dorinta de a nu ne petrece viata precum o persoana multiplicata de 1 milion de ori . Ma simt atat de bine in pielea mea incat primul lucru care il vad cand ma uit in oglinda sunt ochii , poarte catre usile inchise ale sufletului meu , printre putinele  suflete fara pofta de afirmare .
Complexele in legatura cu greutatea mea nu au disparut in totalitate dar o parte din ele s-au mai indulcit si ca si consecinta acum ca nicioadata imi sunt mai draga mie ( Printre putinele momente in care nu ma urasc !). Sentiment ce-mi confera  o arie mai extinsa de comfort in constiinta mea. As fi vrut sa redau mai mult din ceea ce mi-a trecut prin minte acum vreo ora dar v-a trebuii sa ma multumesc cu aceste franturi , aceste idei incomplete din toata povestea pe care mi-o alcatuisem mental , dar probabi lsi lipsa mea de initiativa de a me forta sa-mi amintesc .
P.S. Dati-mi careva un semn ca cititi ce scriu aici  s ica nu am cititori inexistenti !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu