Update-urile femeii in devenire

Dealungul anilor am trecut prin multe experiente , dintre care nu toate placute . Cele legate de dragoste ( daca pot numi asa sentimentele intense pe care le-am simtit ) au fost majoritatea dezamagitoare  , din multe dintre ele am iesit putin sifonata ,  plina de regrete  si reprosuri pe care mi le faceam zilnic dar totusi educative pentru ca mi-au aratat si partea frumoasa si partea mai putin frumoasa a vietii ( o exagerare , prea mult spus  dar avand in vedere ca cele invatate m-au ajutat in multe privinte probabil ca isi merita afirmatia ). Imi place sa cred si stiu ca sunt o fiinta pe cale de disparitie , aflandu-ma printre ultimele "creaturi " din specia mea fragila . Toata imaginea pe care am incercat sa o creez dealungul anilor si pe care am creat-o cu succes nu mi-a adus nici un benificiu , mai ales faptul ca feminitatea , gingasia si delicatetia mea au fost atrofiate pana acum vreo 2-3 ani , incat ma uram atat de mult pentru faptul ca nu era la fel ca toate celelalte ( slabute  si gingase ) , in principiu totul s-a datorat greutatii cu care ma lupt si in ziua de azi , dar acum ma afecteaz  mai putin decat o facea in trecut pentru simplul fapt ca cei din jurul meu imi fac update-uri zilnic , facandu-ma o persoana mai buna , din ce in ce mai lipsita de nevoia de a folosii o masc apentru a se proteja de dezamgiri .
La inceputul inceputurilor cand am inceput sa simt ceva mai mult pentru vreun tip eram  foarte din topor, nu stiam nimic despre ceea ce trebuia sa fac si ce sa nu , dar atunci ca si acum facadu-l pe el fericit , in mod indirect ma fac si pe mine , pentru ca putin dintre ei chiar m-au facut sa ma simt frumoasa, apreciata , fericita intr-un cuvant .
Pana si acum il tin minte pe primul , se spune ca nu il uiti niciodata si ma iales primul sarut , probabil este adevarat pentru ca si acum toate acele clipe sunt vii in mintea mea , dar nu atat de vii ca sa pot spune ca e ca si cum a fost ieri , e mai degraba ca si cum ar fi fost saptamana trecuta  . M-a ajutat sa inteleg ca e important sa te simti si sa fi  apreciata din cand in cand pentru simplul fapt ca esti tu .
Au urmat alte dezamagiri , pana la cea mai recenta experienta cu el , cel care mi-a dat un boost de incredere , singurul care m-a facut sa ma simt frumoasa  , apreciata si nestanjenita de cine sunt si cum arat . Lasandu-l tot timpul "flamand de mine: nepovestindu-i viata mea din prima , lasand-l tot timpul flamand pentru mai multa informatie si reactii din partea mea , l-am cucerit ( nu stiu daca acesta e cuvantul corespunzator dar altul nu-mi vine acum in minte ), La fiecare intalnire ma astepta cu zambetul pe buze tot timpul sorbindu-ma din privirii si neprivind nimic altceva in afara de ochii mei uluiti de ce poate realiza adevarata eu , neavand nevoie de masca . Dar din pacate era opusul a ceea ce imi doream dar totusi a facut mai multe intr-o saptamana decat altii in luni , poate si pentru faptul ca era cu trei ani mai in varsta , dar totusi asa a fost si primul .
Trecutul lui si oamen ii din jurul lui alcatuiau tot ceea ce intr-un fel urasc , asa ca nu era pentru mine ,era un "bad boy" iar eu caut un timp cat mai inteligent , la granita dintre frumos si urat  si cat se poate de fidel si de afectuos ( oare cer prea mult ? ). Aceasta experienta mi-a facut totusi bine , avand ca si consecinta faptu lca niciodata nimeni si nimic nu m-a facut sa ma simt atat de bine pielea mea asa cu ma facut-o el . A fost asa cum spune Drumes " primavara dragostei " , atunci cand totul e perfect si serpii iadului ( acestia fiind gelozia , infidelitatea si toate aspectele negative ale dragostei ) asa sfatul lui Drumes si partial al meu , tot timpul cautati si savurati primavara dragostei caci aceia este mai frumoasa decat toate cele care vor urma .
Cu siguranta nu sunt cea mai in masura persoana  sa dau sfaturi sau idei dar macar stiu ce vorbesc pentru ca am experimentat  tot ceea ce am spus aici , tot acest ceva ce trebuia sa spun cuiva .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu